Είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα, μια μαρτυρία ότι ένα μεγάλο κομμάτι του εκπαιδευτικού κόσμου ασφυκτιά στο πλαίσιο του παραδοσιακού σχολείου, αρνείται τη ρουτίνα της πεπατημένης και αναζητά διεξόδους προς μια άλλη θεώρηση και λειτουργία της εκπαίδευσης, με έμφαση στο δημοκρατικό, συνεργατικό, συλλογικό πνεύμα εργασίας, με αξιοποίηση δοκιμασμένων (όσο και καινοτόμων) παιδαγωγικών εργαλείων, με υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης, έτσι που να μπορούμε να ανταποκριθούμε επάξια στις τόσες δυσκολίες της δουλειάς μας, για το καλό των παιδιών και των οικογενειών τους, αντλώντας ταυτόχρονα ικανοποίηση και απόλαυση από το νόημα που βρίσκουμε στην εργασία μας, αντλώντας χαρά από τη χαρά των παιδιών.
Εισηγήσεις: Παιδαγωγική Freinet, θεσμική και κριτική παιδαγωγική στην τάξη και στην πράξη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου