Πώς διαπιστώνουμε εάν οι μαθητές μας έχουν προϋπάρχουσες γνώσεις;
• Με τι είδους ερωταποκρίσεις τους εμπλέκουμε ενεργά κατά τη μαθησιακή διαδικασία;• Πώς καθοδηγούμε έναν μαθητή, όταν δεν είναι σίγουρος για την απάντηση;
Πώς διαπιστώνουμε εάν οι μαθητές μας έχουν προϋπάρχουσες γνώσεις;
• Με τι είδους ερωταποκρίσεις τους εμπλέκουμε ενεργά κατά τη μαθησιακή διαδικασία;• Πώς καθοδηγούμε έναν μαθητή, όταν δεν είναι σίγουρος για την απάντηση;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου